Infolinia Pomocy i Gwarancja "od Drzwi do Drzwi"

Gwarancja

Marka sprzętu medycznego NOVAMA® została stworzona tak, aby jak najefektywniej odpowiadać na potrzeby Pacjentów będących czasowo lub stale pod opieką farmaceutyczną. Dlatego zaprojektowaliśmy nowy standard obsługi problemów technicznych i gwarancyjnych oferujący szereg korzyści.

Nowa procedura przyczynia się do skrócenia czasu reakcji, wychwycenia i rozwiązania przez telefon lub email problemów, które nie wymagają interwencji serwisu technicznego. Jednak w razie konieczności zapewniamy szybkie serwisowanie i obsługę całego procesu od i do drzwi Pacjenta.


Korzyści dla Pacjentów

Korzyści dla Pacjentów 

Dzięki skorzystaniu z Infolinii pomocy jako Pacjent zyskujesz:


- Skrócenie, a najlepiej wyeliminowanie czasu bez urządzenia, aby cieszyć się sprzętem bez zbędnych przerw.

- Zapewnienie szybkiego wsparcia i rozwiązania problemów bez stresu i konieczności wychodzenia z domu.

- Przekazanie wiedzy, która pomoże czerpać większą satysfakcję z użytkowanego sprzętu.

- Uspójnienie i ujednolicenie przekazu dotyczącego produktów, sposobów ich użytkowania, mitów, faktów, itp..


Kontakt z Infolinią Wsparcia Technicznego

Kontakt z Infolinią

We wszelkich sprawach związanych z problemami techniczymi lub serwisem gwarancyjnym sprzętu medycznego zachęcamy do kontaktu telefonicznego lub drogą elektroniczną:

Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-16.00.
email: pomoc@novamacloud.pl
tel: 887 11 00 66


Newsletter

Subskrybuj nasz newsletter.