USL000123 https://novama.pl/media/catalog/product/cache/4/image/265x/85e4522595efc69f496374d01ef2bf13/t/e/telecentrum-ikona_1.jpg NOVAMA
USL000123
Ocena
5/5
Podziel się
295
295.00
00
PLN
Cena Netto: 239,84 PLN
Wybrany wariantPakiet Teleopieki - 6 miesięcy
  1. 6 miesięcy

    Pakiet Teleopieki - 6 miesięcy
  2. 1 miesiąc

    Pakiet Teleopieki - 1 miesiąc
  3. 9 miesięcy

    Pakiet Teleopieki - 9 miesięcy
  4. 12 miesięcy

    Pakiet Teleopieki - 12 miesięcy

Opis

Pakiet teleopieki  Usługa teleopieki dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Stały przesył danych z teleopaski do telecentrum to gwarancja, nieprzerwanej kontroli najważniejszych parametrów życiowych, natychmiastowa interwencja w przypadku zaistnienia nieprawidłowości w odczytach, możliwość połączenia z numer 112, a także serwis techniczny w przypadku trudności z użytkowaniem opaski bezpieczeństwa. Telecentrum jest miejscem monitorowania i nadzoru nad użytkownikami w systemie 24/7/365. Pomiary prowadzone są w czasie rzeczywistym i są nieustannie przekazywane z teleopaski to Telecentrum. Na podstawie odczytów, pracownicy Telecentrum mogą dokonać interwencji, gdy tylko dojdzie do niepokojących sygnałów W sytuacji braku kontaktu z użytkownikiem podejmą kontakt ze wskazanym Opiekunem lub wezwą pomoc, gdy zajdzie taka potrzeba. Telecentrum podejmie także interwencję po każdym wezwaniu pomocy z teleopaski i połączeniu z numerem 112. Zdarza się, że z różnych przyczyn operator numeru alarmowego odmówi przyjazdu karetki lub użytkownik nie zdąży poinformować o niepokojącym zdarzeniu. Wówczas pracownicy Telecentrum ułatwią uzyskanie odpowiedniej pomocy.  Niezależnie od reakcji służb, powiadomienie o naciśnięciu przycisku alarmowego wysyłane jest do Telecentrum i do wskazanego Opiekuna (osoba fizyczna lub np. opiekun z Ośrodka Opieki Społecznej), którzy to również mogą podjąć próbę udzielenia pomocy użytkownikowi. Telecentrum prowadzi także serwis techniczny, który pomaga użytkownikom w sprawach związanych z użytkowaniem opaski. Pakiet teleopieki poznaj korzyści: Wysokie poczucie bezpieczeństwa Możliwość podjęcia większej aktywności fizycznej i towarzyskiej Stały podgląd parametrów przez telecentrum Możliwość skorzystania z doradztwa technicznego centrum  Poprawa kondycji psychicznej  Obniżenie kosztów opieki Płynna wymiana informacji pomiędzy lekarzem, opiekunem i telecentrum Oszczędność czasu Wygoda Najczęstsze przyczyny korzystania z pomocy:  Problemy z wysokim z ciśnieniem i pulsem Duszności i problemy z oddychaniem Zawroty głowy i podejrzenia udarów Upadki

Pakiet teleopieki 

Usługa teleopieki dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku.

Stały przesył danych z teleopaski do telecentrum to gwarancja, nieprzerwanej kontroli najważniejszych parametrów życiowych, natychmiastowa interwencja w przypadku zaistnienia nieprawidłowości w odczytach, możliwość połączenia z numer 112, a także serwis techniczny w przypadku trudności z użytkowaniem opaski bezpieczeństwa.

  • Telecentrum jest miejscem monitorowania i nadzoru nad użytkownikami w systemie 24/7/365.
  • Pomiary prowadzone są w czasie rzeczywistym i są nieustannie przekazywane z teleopaski to Telecentrum.
  • Na podstawie odczytów, pracownicy Telecentrum mogą dokonać interwencji, gdy tylko dojdzie do niepokojących sygnałów
  • W sytuacji braku kontaktu z użytkownikiem podejmą kontakt ze wskazanym Opiekunem lub wezwą pomoc, gdy zajdzie taka potrzeba.
  • Telecentrum podejmie także interwencję po każdym wezwaniu pomocy z teleopaski i połączeniu z numerem 112.

Zdarza się, że z różnych przyczyn operator numeru alarmowego odmówi przyjazdu karetki lub użytkownik nie zdąży poinformować o niepokojącym zdarzeniu. Wówczas pracownicy Telecentrum ułatwią uzyskanie odpowiedniej pomocy. 

Niezależnie od reakcji służb, powiadomienie o naciśnięciu przycisku alarmowego wysyłane jest do Telecentrum i do wskazanego Opiekuna (osoba fizyczna lub np. opiekun z Ośrodka Opieki Społecznej), którzy to również mogą podjąć próbę udzielenia pomocy użytkownikowi.

Telecentrum prowadzi także serwis techniczny, który pomaga użytkownikom w sprawach związanych z użytkowaniem opaski.

Pakiet teleopieki poznaj korzyści:

  • Wysokie poczucie bezpieczeństwa
  • Możliwość podjęcia większej aktywności fizycznej i towarzyskiej
  • Stały podgląd parametrów przez telecentrum
  • Możliwość skorzystania z doradztwa technicznego centrum 
  • Poprawa kondycji psychicznej 
  • Obniżenie kosztów opieki
  • Płynna wymiana informacji pomiędzy lekarzem, opiekunem i telecentrum
  • Oszczędność czasu
  • Wygoda

Najczęstsze przyczyny korzystania z pomocy: 

  • Problemy z wysokim z ciśnieniem i pulsem
  • Duszności i problemy z oddychaniem
  • Zawroty głowy i podejrzenia udarów
  • Upadki

telecentrum_7/24

Dane techniczne

SKU USL000123
Marka NOVAMA
Ilość dni 180 dni
Stawka podatku VAT 23%

Opinie

Bądź pierwszym i oceń produkt

Twoja ocena *

 
5 5 gwiazdek
5/5
4 4 gwiazdki
4/5
3 3 gwiazdki
3/5
2 2 gwiazdki
2/5
1 1 gwiazdka
1/5
 

Newsletter

Subskrybuj nasz newsletter.